joi, 27 iunie 2013

Instalare Android Samsung Galaxy Fit S5670 Android 4.2


           
         Pentru ca acum ceva timp am promis cuiva ca voi face un tutorial in acest sens si mergand pe ideea mai bine mai tarziu decat niciodata, voi prezenta cat mai pe scurt si mai simplu aceasta metoda. Tin sa precizez de acum ca acesta nu e un rom oficial si daca vi se intampla ceva cu telefonul nu voi fi tras la raspundere intrucat instalandul si urmand tutorialul v-ati asumat orice risc(dar daca aveti probleme nu ezitati sa imi lasat un mesaj la comentarii).
       1. Pentru inceput va trebui sa aveti instalat Clockwork Mod Recovery  pentru Galaxy Fit ( il gasiti aici, dar daca il aveti deja sariti la pasul 2 ).
      2. Descarcati rom-ul care o sa vedeti ca se va numi "CM10.1" dar si Gapps (o sa aveti nevoie si de acest fisier pentru aplicatiile de la google de care veti avea ulterior nevoie) .Sa nu puneti cele 2 fisiere intr-un folder anume ci direct pe card pentur al gasi apoi mai usor.
       3. Puneti cele 2 fisiere pe card de memorie.
     4. Inchideti telefonul si intrati in CWM Recovery care in pasul 1 a inlocuit Recovery Mode apasand butonul de blocare + butonul home. 
     5. Dati  Wipe Data/Factory Reset ,Wipe Cache Partition si in advance option dati wipe si la Dalvik cache.
       6. Apoi selectati Install zip from sd card,cautati "CM10.1" selectatil apoi yes.
       7. Repetati pasul 6 si pentru Gapps .
       8. Din nou pasul 5.
       9. Si apasati Reboot System now. Cam atat trebuie facut.


   Link-uri de descarcare :
        
    Cateva poze facute la rom:



     
        


31 de comentarii:

  1. Dar nu permite citirea cartielei sim...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am avut probleme de genul asta, l-am testat personal.Vezi poate e codat telefonul in alta retea.Inainte iti citea cartela? Poti incerca sal pui pe cel oficial sa vezi daca asa citeste.

      Ștergere
    2. Mai ai si posibilitatea sai faci root si apoi unlock(daca e codat)

      Ștergere
  2. Mie imi merge perfect, multumesc pentru tutorial. Insa am o intrebare.. Memoria interna este de 180 si ceva mb parca, iar fara aplicatiile instalate 90 de mb imi este ocupat de ceva anume dar nu stiu ce, andoid-ul sau ceva nu am facut bine la instalare? si si memotia cache am foarte putina libera .. Multumesc anticipat .

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut ai ideie dc nu se instaleza si radio ?
    si plus la developers nu gasesc usb

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, la acest telefon nu poti asculta radio decat daca descarci aplicatia din Google Play Store. Si o poti folosi doar cu internet peentru ca teelfonul are are radio.Nu inteleg exact a doua intrebare, te referi la usb debugging mode?

      Ștergere
  4. Hei! Tocmai am instalat andoid 4.2 pe un galaxy fit. Totul aproape bine, in afara de faptul ca nu pot face setarile pentru internet de la frog. Poti sa-mi spui cum revin la andoidul din fabrica? 2.2?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar ar trebui sa trebuie sa aiba deja setarile.. Si ca sa revii la softul din fabrica urmezi tutorialul asta numai ca descarci 2.2 si in loc de 2.3.6 din tutorial folosesti versiunea pe care o doresti.

      Ștergere
    2. se face root daca am facut ce scrie aici sa trec la 4.2, nu? deci am garantia pierduta. pot face unroot?

      Ștergere
    3. sau daca ma poti ajuta sa fac setarile pt internet

      Ștergere
    4. Pentru unroot foloseste un jig

      Ștergere
  5. Salut.inafara de faptul ca dureaza 2 min sa se aprinda totul e ok :)

    RăspundețiȘtergere
  6. De unde iau romul va rog ajutatima

    RăspundețiȘtergere
  7. De unde iau fisierele care fisiere cum le mut ajutor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai fisierele la sfarsitul tutorialului, le pui pur si simplu pe card...

      Ștergere
  8. imi poate spune si mie cineva de unde pot lua jocuri care merg pe galaxy fit? multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Spune ca Apollo are o eroare. In afara de asta, se misca mai greu ca firmware-ul original.

    RăspundețiȘtergere
  10. Răspunsuri
    1. Poti incerca,daca e vreo problema pui din nou stock.Daca ai vreo problema nu ezita sa intrebi.

      Ștergere
  11. Salut ! Am instalat si eu 4.2 si acum am o problema .. nu imi mai citeste cardul de memorie doar pozele le arata in galerie ...in rest nu pot accesa managerul de fisiere ce ar trebuii sa fac ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Copie ce ai pe card în calculator și apoi formatează cardul din telefon și copie înapoi ce aveai important.

      Ștergere
  12. Am bagat si eu versiunea asta de android...merge cam greu cateodata.Problema era ca innainte pe androidul original 2,3,4 se restarta.. si acum vad ca tot mai face asa si nu stiu ce sa-i fac, puteti sa ma ajutati cu aceasta problema?

    RăspundețiȘtergere
  13. Salut am fitu am 2.3.7 cu interfata de 4.1
    Am si root, dar vreau sa imi fac bara ca la 4.1.2, ce touchwizz imi sugerezi? , dar vreau sa inchid aplicatiile ca la 4.0 , ma poti ajuta te rog frumos, astept un raspuns

    RăspundețiȘtergere
  14. Îmi poţi sune ce să fac că când vreau să instalez clockwork mod recovery îmi zice descărcare e eşuată. Ce să fac?

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  16. Super , Multumesc merge foarte bine !

    RăspundețiȘtergere